نصب ، بهره برداری و نگهداری مخازن پلاستونیک

در پلاستونیک، ما با اخلاص و دقت بالا به ساخت و نصب مخازن ذخیره‌سازی مواد شیمیایی می‌پردازیم. هدف ما این است که هر مخزن را به صورت دقیق با استاندارد های لازم برای انواع مصرف کننده تولید کنیم، اما ضروری است تا توجه لازم به فرآیند نصب نیز داشته باشیم. نصب نادرست می‌تواند منجر به آسیب‌های جدی مانند نشت، مشکلات ایمنی برای مجریان، و کاهش عمر مفید مخزن شود. به همین دلیل، تأکید ما بر اهمیت نصب صحیح مخازن واجب است و تمام افراد باید به جدیت و مسئولیت این موضوع را مد نظر قرار دهند.

مشتریان ما به راهنمای نصب و مشاوران با تجربه ی پلاستونیک اعتماد می کنند تا به آنها کمک کنیم تا هر نوع از مخازن شیمیایی یا غیر شیمیایی با انتخاب درست اتصالات و لوازم جانبی به درستی نصب کنند.

ما اپلیکیشن پلاستولینک را جهت بهره برداری با طراحی مدرن و سهولت استفاده ، با جزئیات بیشتر و دستورالعمل های گام به گام توسعه دادیم . اپلیکیشن پلاستولینک همچنان بر ارائه راهکار ساده، اما ایمن و موثر به نصابان برای نصب صحیح و نگهداری سیستم مخزن و پشتیبانی مجریان تمرکز دارد.

ما می دانیم که زمان تحویل برای مشتریان ما حیاتی است. به همین دلیل است که ما سخت تلاش می کنیم  تا هر سفارش را در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال کنیم.  تولیدکنندگان مختلف به مشتریان خود یک فرصت ۲۲-۳۶ هفته ای به اضافه زمانی جداگانه برای حمل و نقل می دهند. در شرکت پلاستونیک محصول شما را در کمتر از نصف زمان رقبا تحویل می دهیم.

قبل از اینکه مخزنی را سفارش دهید، مطمئن شوید که  تولید کننده قیمت و زمان تحویل را از قبل به شما طی کرده باشد. اگر قیمت و زمان تحویل را از قبل دریافت نکنید، ممکن است خود را در مشکلات زمان تحویل گرفتار ببینید.

مخازن قابل اعتماد، سازگار و سریع، مخازن چند لایه و شیمیایی پلاستونیک ، به جرات می توان گفت از سخت ترین مخازن پلی اتیلن ارائه شده به بازار مواد شیمیایی هستند. با فرصت کوتاه تحویل، ما در تلاش هستیم تا  آرامش خاطر و سهولت کسب و کار را به تک تک مشتریان عزیزمان ارائه دهیم.

برای تماس با پلاستونیک با شماره ۰۱۱۳۳۴۵۲۱۱۱ تماس بگیرید تا به شما کمک و مشاوره دهیم .

 ما زمان پاسخگویی را درک می کنیم.

اتصالات انعطاف پذیر

اتصالات و لوله های نصب شده در یک سوم پایین دیواره مخزن باید دارای اتصالات انعطاف پذیر با کمترین نرخ  شکنندگی ممکن باشد. این کار فشار اضافه بر نازل را کاهش می دهد و به مخزن اجازه می دهد تا منبسط و منقبض شود و در عین حال مخزن را از ارتعاشات پمپ محافظت می کند.

تخلیه مخازن شیمیایی

 همکاری با افراد متخصص و مجرب در فرآیند تخلیه مخازن شیمیایی بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که این فرآیند با دقت و تخصص صورت نگیرد، ممکن است عواقب جدی و خسارات قابل توجهی به همراه داشته باشد. از جمله این عواقب می‌توان به نشت مواد شیمیایی، آسیب به محیط زیست و سلامت انسان‌ها، و خسارات اقتصادی اشاره کرد. بنابراین، همکاری با افراد ماهر و متخصص در این زمینه، نقش بسیار مهمی در اطمینان از انجام صحیح و ایمن این فرآیند دارد و هرگونه نقص در این مورد می‌تواند به ضرر و خسارت‌های قابل توجهی منجر شود.

تهویه مناسب

مخازن پلی‌اتیلن اغلب تحت فشارطراحی و ارزیابی می‌شوند . وجود تهویه مناسب در این مخازن، فشار را کاهش می‌دهد و از ایجاد خلاء در هنگام پر و خالی شدن مخزن جلوگیری می‌کند. راهنمای  پلاستونیک اطلاعات پیکربندی لازم برای نصب تهویه دقیق مخزن شیمیایی شما اشاره می‌کند. این اطلاعات مفید برای اطمینان از عملکرد بهینه و ایمنی مخزن شماست.

چک لیست های حیاتی 

هنگامی که مخزن ذخیره آب یا مواد خود را با موفقیت نصب کردید، چک لیست های مفیدی را که ارائه کرده ایم دنبال کنید تا مطمئن شوید که از مخزن خود حداکثر بهره را می برید و عمر مفید آن را تا حد امکان افزایش می دهید. این دستورالعمل های نگهداری ساده و قابل پیروی هستند. 

  • از چک لیست راه اندازی و نصب شرکت پلاستونیک پیروی کنید.
  • چک لیست تعمیر و نگهداری که پلاستونیک در اختیار شما قرار می دهد جدی بگیرید.
  • دستورالعمل های بازرسی سالانه و ایمنی پلاستونیک به شما کمک خواهد کرد عمر مفید مخزن را افزایش دهید.
  • اطلاعات گارانتی را مطالعه کنید و هیچگاه از مخزنی که  جهت ذخیره آب تولید شده برای ذخیره مواد دیگر حتی آب نمک استفاده نفرمایید.

سایر ملاحظات و اقدامات احتیاطی

در هنگام نصب مخازن شیمیایی، غفلت  از روش های نگهداری صحیح باعث ضرر های هنگفتی خواهد شد. از این رو، توصیه می‌شود که قبل از هر چیز، اقدامات احتیاطی مربوط به نگهداری مخازن را به‌طور جدی در نظر بگیریم. این اقدامات شامل علامت‌گذاری و اندازه گیری محل نصب، حفاظت از مخازن در مقابل تابش خورشید و قرار دادن آن‌ها در مکان‌های مناسب برای نگهداری است. همچنین، استفاده از سطوح مناسب زیر مخازن نیز حیاتی است تا از استحکام و پایداری آنها اطمینان حاصل شود. این اقدامات پیشگیرانه از بروز خطرات و مشکلات ناشی از نقص در نصب و نگهداری مخازن جلوگیری می‌کنند و اطمینان می‌دهند که مخازن به بهترین شکل ممکن عمل می‌کنند.

همیشه  می‌توانید با هر سوال یا نیازی درباره نصب و نگهداری انواع مخزن ، با پلاستونیک (تولید کننده تخصصی محصولات روتومولدینگ) تماس بگیرید. اهداف ما شامل تضمین ایمنی شخصی شما و اطمینان از سرمایه‌گذاری درست در سیستم مخزن ذخیره مواد شیمیایی است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی